mandag 31. mai 2010

En vill mann

Noen som har fått med seg bloggen www.envillmann.no? Kristoffer Claussen har siden juli 2009 levd alene i villmarken i Sogn og Fjordane, av kun jakt og sanking. Storslagent prosjekt, spesielt med tanke på en vinter som har vært ufattelig kald og snørik.

En vill mann blir bok på forlaget til høsten, i tillegg til massevis av presse og en planlagt TV-serie(?) til høsten.
Jeg gleder meg til å stifte bekjentskap med denne ur-mannen! I mellomtiden anbefaler jeg alle å lese bloggen hans.

4 kommentarer:

  1. Du store! Er det virkelig trådløst internett i villmarka i Sogn og fjordane!

    SvarSlett
  2. Han har en liten bu med strøm, slik at han får lagt ut tekst og ladet datamaskinen sin. Og internettet er som kjent OVERALT!

    SvarSlett
  3. Ser at du leser Reif Larsen sin bok - jeg har bestilt den, og tror kanskje den ligger i postkassa mi i dag - og jeg gleder meg vilt!! Den virker så bra :-)

    SvarSlett
  4. Den er kjempegod! Men tidkrevende pga av alle illustrasjonene som man gjerne blir litt opphengt i. Du kan glede deg:-).

    SvarSlett