onsdag 19. mai 2010

La la la iPhone!

Barnslig fornøyd med min nye mobiltelefon. En iPhone. Den gjør mange ting som min gamle mobiltelefon ikke gjorde. Den er så fargerik og fin og full av overraskelser. Jeg tror jeg er litt forelsket. Kanskje det ikke er gjensidig, men det er helt greit. Jeg kommer sikkert til det stadiet hvor det jeg en gang forelsket meg i vil være akkurat det samme som irriterer meg. Men akkurat nå er jeg litt euforisk og begeistret og ser bare positive ting med min nye "partner".


5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye :-) . Jeg har en gammel Nokia, men det gjør ingenting, for jeg mister telefonen i gulvet, på veien, ned trappa og ja, du skjønner tegninga!

    SvarSlett
  2. Den ser utrolig kul ut. Jeg er misunnelig. Veldig.

    SvarSlett
  3. Ha ha ha, skjønner. Min mann har akkurat fått seg en Siemens som etter sigende skal overleve en atomkrig. Han trenger det - tro meg!

    Jeg får beskytte iPhonen min med mitt eget liv...

    SvarSlett
  4. For tida har jeg lyst på det meste som begynner på iP.....

    SvarSlett
  5. Må innrømme at jeg ikke har lyst på iPhone. Skulle jeg hatt en smartphone måtte det ha blitt en HTC Desire. ;)

    SvarSlett