tirsdag 23. februar 2010

Møt forfatterne bak pseudonymet Lars Kepler!

Onsdag 3. mars kommer forfatterne bak pseudonymet Lars Kepler på Norgesbesøk. Alexander og Alexandra Coelho Ahndoril har et tett program med mange intervju-avtaler, men tar seg tid til å møte noen krimelskende, glade, heldige bokmennesker en tidlig morgen.

Cappelen Damm innviterer nemlig til bokfrokost fra 8.00 - 9.00 i forlagets lokaler i Akersgata 47/49. Forfatterne vil fortelle om sitt krimprosjekt og hvordan de jobber når de skriver sammen som Lars Kepler. Vi kan regne med noen smakebiter fra Hypnotisøren også. Jeg håper personlig at de vil snakke litt om den neste boka i serien også. Den skal etter planen utkomme i Sverige allerede i juli.

Forlaget spanderer kaffe og litt å bite i. Så kanskje Cappelen Damm er stedet for frokost denne dagen?

Lyst å komme? 

Påmelding på e-post til jorgen.brauti@cappelendamm.no senest 2. mars. Det er begrenset med plasser, så det er lurt å melde seg på ganske raskt.


Håper vi ses!

3 kommentarer:

  1. Det hørtes fristende ut, men jeg bor nok litt for langt unna til at det blir aktuelt. Har store planer om å starte å lese "Hypnotisøren" nå ganske straks og er veldig spent på hvordan den er.

    Men drar du på bokfrokosten? I såfall så hadde det jo vært kjempefint hvis du hadde blogget om det :)

    SvarSlett
  2. Jeg skal på bokfrokost, ja. Likte boka godt og vil gjerne høre forfatterne snakke om den. Det er for øvrig VELDIG tidlig for meg å være på forlaget allerede klokken 8.00 (eller litt før, jeg skal sikkert hjelpe til litt). Men jeg stiller. Håper gode kollegaer serverer meg skikkelig sterk kaffe i det jeg kommer inn døra.

    SvarSlett
  3. Og det kommer nok et innlegg om det også. Skal prøve å få tatt noen bilder denne gangen.
    (på Michael Nyqvist ble jeg for sjenert...)

    SvarSlett