fredag 1. oktober 2010

Etter at jeg har lest ferdig....

...de tre bøkene jeg aktivt leser akkurat nå. Så skal jeg starte på disse to:

Grøsselig dommedagsgru med Justin Cronin: The Passage. Trenger noe nytt vampyr-ish nå, kjenner jeg. Denne kommer varmt anbefalt av Stephen King som skriver "Read fifteen pages and you will find yourself captivated; read thirty and you will find yourself taken prisoner and reading late into the night." Sånt må man jo like.  1000 sider. Jajemennsann.



















Wannabe-hipsteren i meg (jeg er by the way alt for gammel til å være hipster!) gjør at jeg gleder meg til å lese denne snertne lille saken: Tao Lin: Shoplifting from American Apparel. Tao Lin er et litterært fenomen med mange sprell på CVn sin. Mye av det han driver med av prosjekter foregår på nett. Dere kan lese mer på Tao Lins blogg her. Eivind hos Bokmerker hadde denne boken på sin sommertipsliste. Se her.




















Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar