torsdag 10. desember 2009

Skjønner at jeg jobber sentralt...snart Huttetuer

Klokken er rett etter 9. Det henger helikoptre lavt over hustakene og kranbiler jobber med å blokkere veien med betongblokker. Regner med at vi bør holde oss inne på forlaget i dag, da Oslo sentrum nå ligner en labyrint av metallstengsler, godt voktet av morske politimenn med våpen.

Fint at storbesøket får et så realistisk bilde av den fine byen vår!


I dag er den store utfordringen å komme seg fra forlaget til Filmens hus klokken 13.00. Det er forhåndsvisning av filmen Til Huttetuenes land - og jeg er invitert! Dere vet allerede hvor fan jeg er av boka, og hvor mye jeg har gledet meg til filmen... Ta en titt på denne siden, hvis du gleder deg like mye som meg.

2 kommentarer:

  1. Jeg er sjeleglad for å ha fri fra jobben i dag....

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener.... Vanskelig å konsentrere seg med helikoptrene som kretser over hodet her....

    SvarSlett