onsdag 20. januar 2010

Hypnotisøren

Forlaget skal i vår utgi Lars Kepler: Hypnotisøren. Denne boka ble superhypet i Sverige sommeren 2009 og ble solgt til mange land lenge før den i det hele tatt var utkommet. Noen av dere husker kanskje spekulasjonene i sommer om hvem som skjulte seg bak det som åpenbart var et pseudonym. Etter mye om og men kom det fram at det var forfatterparet Alexandra og Alexander Andhoril som hadde skrevet boka.
Heldigvis er boka er virkelig spennende! Hadde det kun vært hype, så hadde neppe boka ligget i toppskiktet av bestselgerlisten i Sverige i over 6 måneder.

Omslaget som er laget til den norske utgaven er blitt innmari tøft. Det er noe umiddelbart ubehagelig ved det, noe som passer perfekt til boka.

Det er noe helt spesielt med omslaget... Men jeg kan ikke si noe om hva. Dere får ta dere en tur til bokhandelen i begynnelsen av mars og ta en titt på den..

5 kommentarer:

  1. Denne boka høres interessant ut :) Jeg tror jeg må sjekke den ut. Takk for tipset.

    SvarSlett
  2. Når prøven kommer fra trykkeriet, kommer jeg til å legge ut en YouTube-snutt ... Skal si i fra! (Og ps ... ny skrivebordsbakgrunn kan hentes på bloggen min. ;))

    SvarSlett
  3. Så kult Elisabeth!!! Da legger jeg den ut på denne siden også. Jeg må uansett skrive mer om selve boka.

    SvarSlett
  4. jeg la i fra meg boken i solen, og da jeg skulle plukke den opp igjen så den HELT annerledes ut. KULT!

    SvarSlett