torsdag 21. januar 2010

Det kuleste omslaget!

7 kommentarer:

  1. Vet ikke riktig om jeg syns det var såå kult.

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg synes det var skikkelig stilig :) ...og morsomt. Kommer garantert til å slå an, tror jeg.

    SvarSlett
  3. Det er noe helt nytt og er såvidt jeg vet ikke gjort før. Jeg syns det passer veldig godt på en bok som denne. Mye som er skjult...

    SvarSlett
  4. Synes det var tøft jeg! Når blir den å se i bokhandlerne? Eller er den ute allerede? Kunne godt tenkt meg et eks.

    SvarSlett
  5. Det ER det kuleste omslaget jeg har sett! Bare håpe at boka er like interessant da :)

    SvarSlett
  6. Ingrid: Boka skal ut ca 1. mars, konkret datoe er ikke satt ennå. Ventet inn på lager rundt 12. februar, men skal sikkert tilpasses lanseringsdato etter når forfatterne kommer til Norge.

    Teskjekjerringa: Det ER en akkurat like tøff bok som omslaget skulle tilsi. Alle som liker krim og thrillers kan glede seg!

    SvarSlett