søndag 14. mars 2010

Nytt hus. Livet faller på plass igjen.

De siste ukene har som vært hektiske. Flyttingen fra leilighet til rekkehus måtte tas på veldig kort tid og i tillegg kræsjet det med en planlagt jobbtur nordover. Etter å nå ha brukt helga på å pakke ut, så begynner vårt nye hjem å ta form. Det blir bra! Veldig bra!

Neste prosjekt er de berømte bokhyllene. Her kan dere se hvordan bøkene er lagret akkurat nå. Kasse på (Johnnie Walker-)kasse og en IKEA-pose (!) fulle av bøker. Tilsynelatende delvis sortert alfabetisk. Jeg har mine tvil om at det stemmer. Mange av kassene har ikke vært pakket opp i løpet av nærmere 4 år. Jeg er forventningsfull over å finne ut hva det faktisk er jeg har spart på. Veggen de står mot er også veggen som forhåpentligvis i løpet av våren skal inneholde 4mx3,4m bokhylle.

6 kommentarer:

  1. Hehe, jeg misunner deg IKKE flyttingen og alt styret! Det er vanvittig mye arbeid! Heldigvis er det jo koselig også når man kommer i orden. Vi flytta inn i nytt hus for et år siden, og her står ennå de fleste bøkene i esker i boden. Den fine bokhylla lar visst vente på seg :) Lykke til med ny leilighet!

    SvarSlett
  2. Kommer du til å klare å kaste noen bøker?

    SvarSlett
  3. Jeg tror nok det er noen bøker som blir borte ja. Tror det gikk litt vel kjapt når jeg pakket ned noe sist. Fant blant annet noe Wittgenstein på tysk (!!?). Ikke så opptatt av den type kred, så de blir nok donert bort.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny bolig!
    (Men flytting er noe forferdelig hærk.)

    SvarSlett
  5. Noe helt annet; vi snakket om det hotellet i New York som var så bra; klippet dette ut fra facebooken min, er jo selvfølgelig tilhenger:

    xperience the pageantry, color, and welcoming allure of Morocco - in one of Manhattan's trendiest emerging neighborhoods. Situated on the Upper West Side, the Marrakech Hotel boasts a chic design and a fantastic location all at an attractive price.

    SvarSlett
  6. Hei igjen. En liten forespørsel: Har du lyst til å bli med å lage ei liste over verdens beste bøker? http://beatelill.blogspot.com/2010/03/kom-med-forslag-til-hvilke-bker-som.html

    SvarSlett