mandag 25. mai 2009

Snart Litteraturfestival












Igang igjen. Leser. Leser fag. Jobber på. Har konstant syke barn. Noen dager til nå med hektisk hjemmeliv før jeg snur nesen mot Litteraturfestivalen på Lillehammer.

Fra torsdag til lørdag skal jeg kose meg med faglig påfyll, spennende forfattermøter og hyggelig sosialt samvær. Det er selvfølgelig jobb, men absolutt noe av det beste med jobben!

Jeg gleder meg til følgende høydepunkter: Forfattermøte med Aravid Adiga, Hilde Hagerup samtaler med Sonya Hartnett, Tore Rem snakker om sin biografi om Jens Bjørneboe, Sagaen om Darren Shan (- så skummelt at det ikke er sikkert at jeg tør!), Flamme forlag holder hoff i Paviljongen, Norgesmesterskap i Litteraturquiz, Ingvar Ambjørnsen i Parken og ikke minst Banknatta på fredag. I tillegg er det alle de tingene som man bare tilfeldig kommer over og bestemmer seg for å gå på.
Gleder meg til å sette meg på toget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar