mandag 13. april 2009

Alle gode intensjoner

Jeg hadde en plan. En skikkelig god plan. Den var oversiktlig og balansert og ville sørge for at jeg skulle ha en studieprogressjon denne våren som det kanskje gikk an å leve med. Den gikk ut på at jeg skulle følge leseplanen som mitt eminente lærested hadde utarbeidet. I tillegg skulle jeg jobbe med oppgaver, også de som ikke var obligatoriske. Jeg skulle delta på gode diskusjoner på nett sammen med mine medstudenter i den virtuelle verden. Et av de viktigste poengene med planen var at jeg skulle være ferdig med obligatoriske oppgaver i god tid før fristene. Alt dette for at jeg skulle føle mindre stress og kanskje få et bedre utbytte av studiene mine.

Har jeg greid å følge denne planen?

Jeg trenger vel i grunnen ikke å svare på det elendige spørsmålet der. Jeg bør nemlig snarest samle meg om å skrive en obligatorisk oppgave i Forbrukeratferd, med inleveringsfrist onsdag klokken 12.00. Trenger jeg å nevne at jeg overhodet ikke har startet på oppgaven?

2010? Da skal jeg KUN lese bøker jeg har lyst til å lese...

1 kommentar:

  1. Dette kjenner jeg igjen! Oh yes!
    Gled deg til 2010.

    SvarSlett