mandag 2. mars 2009

Deilig hjemmedag og dårlig samvittighet

Det var sikkert mindre smart å tenke at jobb, små barn og studier kan kombineres på en smidig måte. Det betyr i grunnen bare det at jeg har konstant dårlig samvittighet for, vel, jobb, små barn og studier. For jeg får jo ikke gjort noen av delene 100%! I dag har jeg hatt fri fra jobben og har dermed dårlig samvittighet for 1000 ting jeg skulle ha gjort der. Jeg burde ha brukt noe av tiden i dag på å skrive en oppgave i Forbrukeratferd, men det har jeg selvsagt ikke gjort.

MEN: Jeg har hatt en deilig dag sammen med lillemor! Vi har vært på besøk i barnehagen hvor hun skal begynne sammen med storebror, vært i åpen barnehage og lekt litt, trillet lang tur i det alt annet enn fine været og så vært på besøk hos en venninne med barn i samme alder som lillemor. Storebror ble hentet tidlig i barnehagen, veien hjem gikk i makelig tempo uten mas og stress og vi fikk laget middag til rimelig grei tid.

Da kan jeg ihvertfall føle at jeg har gjort akkurat mammajobben 100% i dag! Studier får vente til i kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar