fredag 20. februar 2009

Ut på tur - aldri sur

Så er jeg tilbake i hovedstaden etter en riktig så fin tur til Nordvestlandet. Kristiansund, Molde og Ålesund ble besøkt. Jeg og en god kollega hygget oss med kundebesøk og gledet oss over det fantastiske landskapet ut mot storhavet.
Det blir alltid lange dager når vi er ute og reiser. Ofte starter dagen med å ta tidligst mulig fly fra Gardermoen, slik at vi rekker frem til når kundene våre begynner på jobb. Ofte har vi første møtet allerede rett etter 9.00. På tirsdag var jeg oppe klokken 4.30 og i seng etter 22. Med mange møter og lang kjøretur så var det fantastisk å kunne si at vi har funnet et skikkelig bra hotell i Ålesund: Hotell Brosundet. For et fabelaktig sted! Lunt i moderne tapning, hyggelig peisestue ved resepsjonen, deilige designrom med skikkelig god seng, luksuriøst bad og ikke minst: panoramavindu til sundet rett utenfor. Legg til service til fingerspissene, en toppklasse fiskerestaurant: Maki og en trivelig hotellbar. Jeg kan bare si det slik at jeg ikke skal bo noen andre steder i Ålesund!
Nå er det 2 uker før turen går til Bergen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar