fredag 17. september 2010

Oslo Bokfestival starter i dag!


Tiden løper fra meg på denne tiden av året. Det blir forsvinnende liten tid til annet enn jobb og barnebursdager (!). Men i dag starter Oslo Bokfestival! Håper det er mange av dere som tar dere en tur i løpet av helga. Selv skal jeg jobbe store deler av festivalen, men håper da at jeg skal få med meg litt av hvert allikevel. I morgen "svømmer" jeg rundt i Cappelen Dammen på forlagets Bok & Bolle-festival fra 12.00 -16-00. Blir moro!

Til uken lover jeg å skrive en lengre sak om Jonathan Franzens Frihet. Jeg er nemlig ferdig med den...

God helg!

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg!! Skal traske rundt og få med meg så mye som mulig av festivalen. Jeg synes programmet er kjempebra, veldig mye spennende som skjer. Spesielt mye gleder jeg meg til førpremieren på "Maskeblomstfamilien" på takscenen på Operaen.

    Jeg skal innom Cappelen faktisk, har med nevøen min som er glad i boller og Mummitrollet :)

    SvarSlett
  2. Du får kose deg masse, og selvfølgelig er du ferdig med Franzen, du hadde jo nesten ingenting å gjøre :-) Imponerende! Veldig hyggelig å treffe deg igjen forresten!

    SvarSlett
  3. Vib: Så hyggelig at du kommer innom på forlaget. Husk å få nevøen din til å fiske i Cappelen Dammen da:-).

    Solgunn: Kjempehyggelig å se deg igjen:-). Håper du tar turen innom snart igjen!

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å høre hvordan helgen var :)

    SvarSlett