fredag 17. juli 2009

Summen etter nesten en ukes ferie

Jeg burde jo ha tenkt meg til at en uke alene med barna ville by på veldig lite tid for lesing. Forelopig har jeg ikke hatt tid til å komme meg i en bokhandel engang! Heldigvis er brettet fullt av godsaker. Jeg kan ikke klage på dårlig tilgang.

Karin Fossums bok Varsleren er utlest. Veldig spennende og annerledes krim, slik man også kan forvente fra Karin Fossum. Absolutt annerledes twist på plottet. Nå er jeg igang med Erlend Loes nye bok Stille dager i Mixing Part. Kostelig om familien Telemann på sommerferie en leid hus i Garmish Partenkirchen - jeg er ca 40 sider inn i boken og koser meg skikkelig! Midtlivskrise kan altså vaere veldig morsomt!

Summen av ferien for ovrig består av:
-Kaotisk flyreise med flyskifte på Arlanda og manglende baggasje: 1.
-Antall familiemedlemmer i kaotisk sameksistens: 8 +
-Bygdemuseum: 1 - Gamlia i Umeå. Veldig hyggelig!
-Dag ved elva med bading for barna og torden i det fjerne: 1. Veldig hyggelig det også!
-Noen kafèbesok, litt shopping og mye jordbaer har det også blitt.

Men kanskje fortsatt litt lite is?

Enda mer god sommer allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar