lørdag 6. juni 2009

Endelig ferdig...

Da var jeg ferdig med semesterets siste eksamen. Jeg føler meg enormt lettet! Denne våren har til tider vært enormt slitsom, det har vært frustrerende å ha så mye på en gang. Jeg har forsøkt å sjonglere jobb, studier, familieliv og fritid og konkludert med at det er minst et element for mye i den ekvasjonen. Konklusjonen er at jeg tar en pause fra studiene. Studiene mine har vært kjempespennende og jeg har absolutt fått utbytte av dem. Men jeg har ikke hatt tid til å fordype meg, noe jeg egentlig har lyst til.

Nå koser jeg meg aller mest med tanken på alt jeg skal lese av annet enn fagbøker!

2 kommentarer:

  1. Gratulere så mye! Det er en så befriende følelse å være ferdig med oppgaver og eksamen!

    SvarSlett
  2. ja, gratulerer! nå kan sommeren bare komme - for sol, lesing og slaraffenliv!

    SvarSlett